hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Nem kapnak végleges igazolványt az adórendőrség dolgozói

  • MTI

A január 1-jével létrejövő új adóigazgatási szervezet dolgozóit a végleges szolgálati igazolványok elkészültéig ideiglenes dokumentumokkal látják el, amelyek azonban csak a korábbi igazolványokkal együtt lesznek érvényesek.

Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH), valamint a Vám- és Pénzügyőrség (VP) egyesülésével létrejövő új szervezetben, a Nemzeti Adó- és Vámhivatalban (NAV) a legkorábban - 2011. március 31-ig - a VP hivatásos állományú tagjai, illetve pénzügyi nyomozói kapják meg új szolgálati igazolványukat az adóhatóság tájékoztatása szerint. Ezt követően - június 30-ig - az APEH adóellenőreinek, valamint végrehajtóinak igazolványait cserélik véglegesre. A létrejövő új hivatal többi kormánytisztviselőjét 2011. december 31-ig látják el a NAV végleges szolgálati igazolványával.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Haznált ruha

Nagy Norbert

adószakértő

2023. évi XXIII. törvény

Tüske Zsuzsanna

vámszakértő

Gyod – szja-bevallás

Lepsényi Mária

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink